Używamy plików cookie (własnych lub pochodzących od innych dostawców np. Google Analytics), aby ułatwić Państwu korzystanie z naszych stron internetowych i lepiej dopasować ofertę do Państwa zainteresowań. Podczas dalszego korzystania z naszych stron internetowych będą stosowane wyłącznie pliki cookie niezbędne ze względów technicznych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody – wszystkie pliki cookie (również w celach marketingowych). Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją odwołać w każdej chwili.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptować

Systemy kierowania GPS – doposażenie

Dokładnie tam, gdzie są potrzebne. Bezpośrednio na polu.

Nawet najlepszy operator nie jest w stanie zawsze mieć wszystkiego na oku.

Systemy kierowania

Systemy kierowania GPS – doposażenie

Dokładnie tam, gdzie są potrzebne. Bezpośrednio na polu.

Nawet najlepszy operator nie jest w stanie zawsze mieć wszystkiego na oku.

Tryby jazdy.

Nieważne, jaki styl jazdy został wybrany, my mamy na to odpowiedź: tryby GPS PILOT / GPS PILOT FLEX.

  • Tryb A-B.
    Systemy kierowania

    Ślad przejazdu definiowany jest przez określenie punktów A i B. Wszystkie kolejne ślady przejazdów będą przebiegały w określonym odstępie (zgodnie z ustawioną szerokością roboczą) począwszy od pierwszego. W ten sposób możliwe jest podzielenie pola na zagony lub praca przejazd przy przejeździe.

  • Tryb kontur.
    Systemy kierowania

    Prowadzenie po linii krzywej wykorzystywane jest zwykle do wypracowania uwroci lub do prowadzenia maszyny na polach o nieregularnych granicach.

  • Tryb konturu A-B.
    Systemy kierowania

    Funkcja jazdy według konturu A-B może być stosowana np. do rysowania linii referencyjnej na polach o lekko zakrzywionych krawędziach. Ślady przejazdów przy kolejnych pracach polowych wyliczane są przez równoległe przesunięcie linii referencyjnej o ustawioną szerokość roboczą. W ten sposób możliwy jest podział pola na zagony, a praca na nich może być wykonywana w dowolnej kolejności.

  • Adaptacyjny tryb konturu A-B.
    Systemy kierowania

    Funkcja jazdy adaptacyjnego konturu A-B umożliwia omijanie przeszkód z zapisem nowej sekcji. Taka sekcja będzie wprowadzona do istniejącego konturu A-B i będzie do dyspozycji dla kolejnych powierzchni. Można tu również wydłużyć istniejący ślad poprzez sekcję na jego końcu.

  • Tryb A + kąt (przekazanie śladu referencyjnego).
    Systemy kierowania

    Z takim trybem jazdy można dostosować kierunek jazdy dla wielu maszyn przy pracy równoległej. Po osadzeniu punktów A-B, poprzez podanie kąta ustalany jest punkt B dla innej maszyny i dostosowanie śladu referencyjnego.

  • Tryb okręgu.
    Systemy kierowania

    Prowadzenie linii po okręgach stosowane jest do przejazdów po śladach kolistych. Można zaznaczyć pierwszy przejazd kolisty i pracować na obie strony. Wszystkie kolejne przejazdy odbywać się będą z odstępem od pierwszego śladu (odpowiednio do ustawionej szerokości roboczej).