Używamy plików cookie (własnych lub pochodzących od innych dostawców np. Google Analytics), aby ułatwić Państwu korzystanie z naszych stron internetowych i lepiej dopasować ofertę do Państwa zainteresowań. Podczas dalszego korzystania z naszych stron internetowych będą stosowane wyłącznie pliki cookie niezbędne ze względów technicznych, a w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody – wszystkie pliki cookie (również w celach marketingowych). Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją odwołać w każdej chwili.

Dalsze informacje są dostępne w naszej deklaracji o ochronie danych osobowych.

Akceptować

Serwis

Pełna dokumentacja – jasna sytuacja

Dokumentacja techniczna zapewnia, że wszystkie materiały dotyczące palety produktów są aktualne, kompletne i dostępne w każdym języku.

Z myślą o kolejnych żniwach. Piszą o nas w mediach - "Z myślą o żniwach 2016"

W październikowym wydaniu czasopisma RPT ukazał się artykuł - "Z myślą o żniwach 2016" z którego można dowiedzieć o korzyściach płynących z wykonania przeglądu pożniwnego Państwa maszyny CLAAS. W celu zagłębienia wiedzy zapraszamy do papierowej wersji czasopisma RPT wydanie październik 2016 bądź odwiedzając poniższy link

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii przeglądów pożniwnych zapraszamy do kontaktu z naszym działem serwisu gdzie wykwalifikowany personel pomoże Państwu w odpowiedniej pielęgnacji i przygotowaniu maszyny na kolejne żniwa 2016!

887 881 000

Wyposażenie High Tech – wsparcie skrojone na miarę

Bardzo nowoczesne warsztaty wyposażone w najnowszą technikę diagnostyczną umożliwiają dokładne diagnozowanie błędów oraz szybką kalkulację kosztów naprawy.

W takim przypadku nasz partner serwisowy CLAAS ma do do dyspozycji narzędzia specjalne pozwalające wykonać naprawę szybko i niedrogo.

Szybkość - w każdym czasie na miejscu.

Gęsta sieć serwisowa i osobisty partner do rozmów gwarantują stały dostęp do nas – czy to do partnera handlowego, doradcy technicznego lub serwisu. Gdy nas potrzebujesz jesteśmy na miejscu. Zawsze. Szybko. Niezawodnie.

W razie potrzeby partnerzy CLAAS zawsze mają do dyspozycji aktualne informacje online, pozwalające na szybkie reakcje i optymalne rozwiązania.

Zdalna diagnoza CLAAS

CLAAS TELEMATICS w maszynach żniwnych oferuje nie tylko korzyści ekonomiczne w czasie pracy, ale również szybką pomoc techniczną w oparciu o informacje uzyskiwane z bezprzewodowego połączenia z mechanikiem serwisu CLAAS. Technologia telefonii komórkowej oraz internetu pozwala przesyłać dane konkretnego pojazdu bezpośrednio do przyrządów diagnostycznych albo komputera mechanika. Może on wtedy z każdego miejsca postawić prawidłową diagnozę i dojechać z niezbędnymi częściami zamiennymi. Oszczędzony czas można wykorzystać na pracę maszyną.